KUALA LUMPUR: Bagi menyuntik semangat perayaan dan mengelakkan rasa kurang selesa akibat kesakitan ketika meluangkan masa bersama keluarga, Panadol jenama di bawah GlaxoSmithKline (GSK) melancarkan kempen #TimeForJoyNotPain sempena sambutan Tahun Baharu Cina.
Kempen berkenaan menggambarkan matlamat Panadol untuk membebaskan pengguna daripada kesakitan terutama ketika bersama ahli keluarga.
Pengurus Besar, Produk Kesihatan Pengguna Malaysia GSK, Bryan Wong berkata, sambutan Tahun Baharu Cina tahun ini sedikit berbeza berikutan kekangan pandemik.
“Namun, kami di Panadol percaya bahawa tradisi keluarga masih boleh terus dipelihara dalam suasana lebih selamat dan skala kecil dengan menjadikan saat itu sesuatu yang indah.
“Kami juga faham bahawa kesakitan dan rasa tidak selesa boleh datang secara tiba-tiba.
“Melalui kempen ini, kami ingin mengingatkan pengguna bahawa Panadol sentiasa ada di sisi untuk membantu mereka mengatasi kesakitan dan kembali semula mencipta kenangan bersama keluarga,” katanya.